Yeni_hamis vallahi canım ben de senin gibi 38 yaşındayım. Üçüncü bebeğime süpriz şekilde hamileyim. Bir önceki çocuğum şu an 18 aylık. Üstelik ona hamileyken çok sıkıntı yaşadım. Enfeksiyon oldum rahim ağzı yetmezliğimde vardı o yüzden 28. haftada doğum yapmak zorunda kaldım. 82 gün küvezde kaldı çok zor günler geçirdi.kendim defalarca enfeksiyon oldum hastanede yattım. Üçüncü bir çocuk fikri asla aklımızda yoktu. Ama Rabbim nasip etti. Yapacak bir şey yok. O yüzden ben de senin gibi kesinlikle bağlatmayı düşünüyorum. Hatta zaten doktorum söyledi benden önce. Çünkü ben çok zor zamanlar geçirdim. hatta bir hocaya sordum günah değil dedi. Yani günahsa normal şekilde korunmakta günah o zaman. Benim eltim de bağlattı ikinci Sezeryanında. Bir sorun yaşamadı