bengonca
Ben de ilahiyat mezunuyum, bu konularda hep bi tedirginlik yaşıyoruz hepimiz, haşa veirlen hükmü hafife almaktan korkuyoruz. Bağlatma konusunda apaçık bir delil yok yani bağlatmak bağlatmamak konusunda kesinlikle haramdır kesinlikle helaldir denmediği için yoruma açık olduğunu düşünüp kendimce böyle yorumladım. Evet bakabilen için 3-5-10 çocuk neden olmasın? Neden müslüman sayımız artmasın? Ama gel gelelim müslüman yetiştirelim derken deist bir ortamın içine evlatlarımızı gönderiyorsak bir adım geri atıp düşünmekte fayda var. Psikolojimiz iyi olmalı ki iyi evlatlar yetiştirelim. Önemli olan biziz. Dinimiz de her durumda anneye öncelik verdiği için bu konuda anne olarak karar vermek bence hakkımız. Allah pişman etmesin aldığımız kararlardan❤️🥰