Katya1 Mucizemmm_ bende 15 kasımda evde düşük yaptım, kürtaj olmadım. 25 gün sonra regl oldum, bugun regln 8.günü uzun sürdü ve kanamam çok niyeyse. Yârına randevu aldım kontrole gideceğim. Umarım parça filan kalmamıstır.
Katya1 Mucizemmm_ 6 haftaya kadar olmamak normalmiş doktor öyle söyledi biraz daha bekle olmazsan git görün bi? Kürtaj oldunmu peki
Bebekmommy Mucizemmm_ bende 20 kasımda düşük yaptım 4 gün kahverengi lekelenme oldu 24 ü tamamen regliye döndü normal adet sürem kadar sürdü 5+3de düşürmüştüm bende kimyasaldı. Hiç beklemedim denemeye ovülasyon da kullanmadan devam ettim. Hayırlısı artık bakalım 24ünü baz alıyorum şimdi yani 24ünde regl olacakmışım gibi düşünüyorum sanırım bu şekilde doğru
Serenitiy Kızlar benim 9 haftalık kalbi durmuştu kürtaj oldum sonra 2 ayı geçmişti gelmedi regl dr gıttım kist oluşmuş ilaçla kisti attım öyle geldi regl
Mel_58 Mucizemmm_ ben 16 Ekim düşük yaptım evde kendiliğinden 1 hafta düşük kanaması oldu 6 hafta sonra adet oldum
Katya1 Mel_58 ben doktora soğan kürünü sordum rahim henüz yara önermiyorum demişti. Mucizemmm_ kürtajda olmadın sonradan göründün mü peki bişey kalmısmı kalmamısmı beta değerin ne durumda? Yaa çok sıkıntılı ve stresli şeyler bunlar bir ayda psikolojik olarak çöktüm rabbim kimseye yaşatmasın
lutka01 Mucizemmm_ ben düşük sonrası 46. Günde regl oldum ikinci regliyi beklerken hamile olduğumu öğrendim
Mucizemmm_ Katya1 düşük sonrası kanamam bitince gittim doktor kontrol etti hatta sulu ultrason varmış vajinaya su vererek daha net görüyor polip var mı diye yaptırmıştım parça filan kalsa onu da görmüş olurduk temizlenmiş dedi. Beta değerine de dün baktırdım o da düşmüş 🤷🏻♀️
Katya1 Mucizemmm_ sıfırlanmışmı betan? Bende sabah kan verdm beta bakılacak ona göre kalan parça temizlencek. Sulu ultrasonuda yeni duydum