Mucizemmm_ Kızlar evde düşük sonrası ne zaman regl oldunuz kanamanız bittikten sonra mı sayıyorsunuz bir de yoksa düşük gününden mi ?
Gizem1504 Mucizemmm_ kanamam 2 3 gün sürdü leke gibi evde kesem düştü bnm o sırada çok kanamam oldu mayıs ayında adet oldum sonra döngüm değişti 29 30 31 falan
Ozgecvrr Mucizemmm_ ben düşük yaptıktan 3 ay sonra Hamile kalmıştım .Rahmin toparlanması için ara vermiştim çoğu şeye .Ve düşük benim için doğumdan daha zordu ya umarım siz hemen toparlnmıssinizdir
Cettochahubas Mucizemmm_ çok geçmiş olsun ben kürtajtan 26 gün sonra regl oldum kürtaj kanamamda 10 gün sürmüştü beklentime göre erken oldum hatta
Mucizemmm_ Gizem1504 Bende normalde öyleydi ama doktor kese gelişmemiş 5+4 görünüyor demişti 11 Kasımda düşük yaptım 9 gün lekelenmelerim falan devam etti ama hala regl olamadım acaba betahcg değerim mi düşmedi yaa
Gizem1504 Mucizemmm_ 1 ay olmuş doktorum bana 40 günüde geçebilir rahim sonuçta anca toparlanır demişti
Mucizemmm_ Ozgecvrr ben kendimi çok hazırlamıştım böyle bir duruma içime ağladım hep çok istiyorduk 3 sene sonra olmuştu nasip doğal yolla hamile kalabilmeme sevinerek kendimi avutuyorum vardır her şeyde bir hayır
Ozgecvrr Mucizemmm_ tabiki de düşükten sonra insanda bu sefer tutunur belki diye bir his oluyo o an gerçekten daha çok istiyosun bebeğinin olmasını . Ovulasyon testi alabilirsin .Bnde yunurtlamami takip ederek o şekilde tekrar hamile kalmistim
Nese21 Mucizemmm_ düşük sonrasi iki hafta sonra hamile kaldın ben..dogal düşüktü sagliksiz gebelikmis..