dilaaann Eveeet sonunda bende kuzuma kavuştum. Korkulacak hiçbir şey yok güzel anneler. Ben içimde bı korkuyla ameliyathaneye indim herkes güler yüzlüydü. İlk önce oturtup ignemi yaptılar spinal anestezi oldum ben. Herkes doğru diyormuş damar yolu daha çok acıtıyor. Zaten direkt uyusmaya başlıyorsunuz. Ben uyustuktan sonra sondamı taktılar. Doktorum geldi şimdi bı deneme yapacağız dedi 5 dk geçmedi bebeğimin sesini duydum 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 ten teması falan olduktan sonra bebeğim odaya çıktı. Ben daha sonra gittim. Yürüdüm bile. Yürümek çok önemli arkadaşlar . Ağrı olayı ise tabiki oluyor ama öyle abartılacak bir durum değil
Btl_3347 dilaaann 37 haftalık gebeyim bebeğim ters bende sezeryan olabilirim inşallah hemen ayaklanirim bende
tugba_ck dilaaann tebrikler gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah🌸 Doğum sonrası ağrı durumunuz nasıldı rahat hareket edebildiniz mi? Bir de dikişleri estetik mi yapıyor sinem hanım bunu merak ediyordum. Müsait olduğunuzda cevaplarsanız sevinirim ☺️
bir_busra Böyle pozitif doğum hikayelerini duymak o kadar iyi geliyor ki biz hamilelere, darısı bizim başımıza inşallah Hangi hastanede doğum yaptın canım birde ilk doğumun mu 🥰
dilaaann Btl_3347 benim de tersti o yüzden sezeryanla doğum yaptım hiç korkma nasıl ne zaman bitiyor anlamıyorsun bile
Tugcemat dilaaann merhaba bende o hastane de doğum yapacağım odaları küçük diyorlardı siz doğumdan ne kadar önce suit oda istediğini bildirdiniz ve ne kadar fiyat farkı verdiniz
AyGC @dilaaann 🧿🧿 maşallah Allah analı babalı büyütsün. Benim de ikinci sezaryenim olacak ilki geneldi, bunu sipinal istiyorum ben de. İçime su serpildi 🙏 hangi hastanede yaptınız doğumu?
daenerys tebrik ederim allah analı babalı büyütsün inşallah 💞 ben epidural ve spinal anestezi farkını anlayamıyorum googledan araştırdım ama anlayamadım. anlatabilir misiniz
Seyuba dilaaann merhaba Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻 hazır star Medica da sezaryen olmuşsunuz benim de neredeyse 1 ay sonra 2. Sezaryenim olacak, bir kaç soru soracağım müsait olduğunuz da yanıtlar mısınız acaba ? hastaneden memnun kaldınız mı ? Ameliyathane de ki ekipler nasıldı , hemşireler anestezi doktoru vs ? Kadın doğum doktorunuz kimdi ? Hastane nasıl temiz mi ? Odaları yeterli mi ? Bir de fiyatı sorsam çok mu soru sormuş olurum 🙈
dilaaann Seyuba Hastaneden çok memnun kaldım. Benim doktorum özeldi. Dr. Sinem Albayrak Kaya. Anestezi uzmanı bir bayan emine hanım tekte noktayi buldu. Sinek ısırığı gibi hissediyorsun o kadar. Odalar çok temiz çöp bile birikmiyor 2-3 defa gelip alıyorlar. Ben suit odada kaldım gayet büyüktü. Giderseniz size odaları göstereceklerdir. Fiyata gelirsek 32 bin verdik ama benim içinde miyom alımımda vardı.
Seyuba dilaaann çok teşekkür ederim benim doktorum da sinem hanım , nasıldı peki ameliyatınız iyi mi geçti , bulantınız oldu mu ameliyat sırasın da, şimdi nasılsınız dikişleriniz vs toparlandınız mı ?
ecett dilaaann benim de 2 haftam kaldı star medicada olacak, doğum ve oda ücreti dışında ekstra bir ücret talep edildi mi
Seyuba Tugcemat evet bunu da merak ettim inşallah cevaplarsınız 🙈🙏🏻 bir de ayrı ücret aldılar mı suit için
Alisde ecett @dilaaann @Seyuba kızlar bende sehir hastanesine gidiyorum Dr: abdurrahman dagcıya hic duydunuzmu bilir misiniz tekirdaga yeni taşındım o yuzden sormak isterim yada çevrenizde sehir hastanesinde dogum yapıp memnun.kalanlar varmi 🙏
dilaaann tugba_ck açıkçası ufaktan agrilarim oluyor ama ben hiç dinlenemedim evim kalabalikti. Evet yapistirma olarak yapıyor yarayı