GezenTavuk_2 kesinlikle katılıyorum bu yazdıklarına ben de en azından sorun varsa 2-3 kayıptan sonra öğrenmektense en başından öğrenip ona göre hareket etmek çok daha iyi olacaktır bizim için. Ben 1.5 ay önce kürtaj oldum sonuçlar çıkana kadar dinlenmiş olurum. Allah büyük kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın, herkesin gönlüne göre versin bizde en kısa zamanda güzel sonuçlarla birbirimize yazalımm