Qwert2211 benim de 1.5 ay önce düşüğüm oldu bebeğin kalbi durmuştu kadın doğum doktorum gerek yok test yapma dedi ilk gebeliklerde olur takma ve öyle ilerlememi söylemişti ama ben dayanamadım en azından varsa bile erken öğrenmiş olurum diye bugün eğitim araştırma hastanesinde tıbbi genetik bölüme randevu aldım eşim yanımda yoktu sadece bana yapıldı ama o da gelince ona da yaparız. 2 tüp kan aldılar pıhtılaşmaya ve genetik hastalıklara bakacaklar sonuç da 2 ay sonra çıkacakmış inşallah normal çıkar her ikisi de