ertonunannesi23 De25 daha yeni hissetmeye başladım hep solda hissediyordum dünden beri sağda canı nerde isterse oraya gidiyor bence bebekler🤣
seymat98 De25 benim sağ yumurtalığıma tutunmuş. Şuan son 2 haftam karışık takılıyor ama önceki dönemde hep sağ taraftaydi 😊
iremhzl De25 bi tarafta oldugunu dusunmuyorum ben cinsiyet olarak ama benim ilk basndan beri solda 35teyim hala solda cok nadir biraz sagimda sol bosluguma dogru ilerliyo genelde,
Nzyl Solumda hep dolgunluk vardı öğrenmeden önce de niye böyle diyordum 35 olduk yine solumda yani çoğunluk😂