Nuribasak Hilalalara benim günlük bir çikolata hakkım var eşim fazlasını yasaklıyor.🤷Çikolata hakkım da kan şekerim düştüğü için. Galiba yemeyle alakalı değil bebekten bebeğe değişiyor kilo alımı .