Melikezturk ben ara ara yemek yemek yerine hala üç öğün yemek yiyorum ama hep sağlıklı şekilde beslenmeye çalışıyorum. Şu anda kefir tüketmeye başladım mesela hem anne için hem bebek için sağlıklı olduğunu düşünüyorum ve bebeğe kilo aldirdigini düşünüyorum. Sadece kötü bı huyum var günde bir tane çikolata yiyorum yemeden uyuyamıyorum.