Eda42_ sizde tek doktorda kalmayın kanama kasıklarda şiddetli ağrılarınız olmadığı takdirde boş gebelik değildir aslında boş gebelikte yerleşme kanaması olmuyomuş Allahın izniyle sizde bizde kalp atışını duyup bebeğimizi görücez bebeklerimiz bizimle onlar bizi hissediyo ismi azam duası okuyun ben onu okuyorum ismi azam duasını bebeğinizin kalp atışını duymanız için bebeğinizi görmeniz çin bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almak için niyet edip okuyun ben okuyorum bazı şeylerde çok faydasını gördüm