6+6 hamileyim gebelik belirtilerim var haftaya erkek hocaya gitcem özel muayene olucam bayan hocaya gidiyodum oda ümitsiz konuşuyo zaten endişeleniyorum korkuyorum iyice endişelendirdi beni beta hcg değerim 10909 değer yüksek olunca sağlıklı gebelik diyolar doğru demi sizler kaç haftalıkken kalp atışını duydunuz gördünüz bebeği ben doppler cihazı getirttim onunla dinledik tık tık atıyo haftaya gitcem Allahın izniyle duyarım demi içimi rahatlatın nolur çok kafaya takıyorum ama kadım ayında yerleşme kanamam oldu kahverengi renkti fazla sürmedi bir saat gibi sürdü sonra kesildi sonra gebelik testlerim hep pozitif stres yapıyorum bu sefer kafaya çok taktığımdan üzülüp ağlıyorum eşim diyo duyucaz diyo içini ferah tut diyo inan diyo duyacağımıza ama ben duyamazsam diye çok korkuyorum dualarım bebeğimi sağlıcakla kucağımıza almak kalp atışını duymak bütün kan tahlillerimi yaptırdım hepsi iyi içimi ferahlatacak aklımı rahatlatacak yorumlarınızı bekliyorum dualarınızı eksik etmeyin