Yogurtlupilav Umaysrky doğuma kadar kullananlar var doktor önerirse yoktur bir zararı. Ben 17. Haftamda hala kullanıyorum
Umaysrky Yogurtlupilav bende aksatmayim erken kontrole gidicektim madem herkes kullaniyor hala kontrolu bekliyim☺️
Sznbb defnem_ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi. Bir daha kanama yaşamayalım. 🤲
Umaysrky Miray_5 tabi ikinci gebeliğim daha fazla bebehin etkilenme ihtimali o yuzden dorduncu haftada igne yaptilar
gmdy kkff merhaba hayır yok bebeğim rahim ağzına yakın yerleşimliydi diye kullanıyordum, şimdi bıraktırdı doktorum
Eminesss Umaysrky bende 7. Haftada lekelenme sebebiyle başladım eşimle de kan uyuşmazlığımız var doktorum 16 haftalık olana kadar devam dedi 11+3 üz şuan 1 ayım kaldı şükür 😅
Miray_5 Umaysrky benm ilk gebeliğin bende de kan uyuşmazlığı var nokta kadar bi leke gördüm doktorum normal dedi iğne yapmamı söylemedi bi sıkıntı olmaz insaAllah ya bi tedirgin oldum
Umaysrky Miray_5 yanliş yonlendirmek istemem tabiki bi doktora danis yine ama ilkinde cok fazla etkilemiyo kan uyusmazligi 2. Bebek riskli daha fazla diye biliyorum ilkinde bende 28de igne oldum
Umaysrky Miray_5 kahverengi lekelenme doktor onlem amacli progestan veriyo cogu gebeye ama kirmizi olmadiği surece korkma demislerdi yinede kan uyusmazligi olanlarin ozellikle hatta her gebenin lekelenme icin doktora danismasi gerek bence
2bebek-41 Umaysrky bende ikinci bebeğim ikisindede kanama lekelenme yaşadım kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. İlk bebeğimde 16 haftalıkken bırakmıştım. Ama 35 haftalık doğum olduğu için bu hamilelikte 35. haftaya kadar kullanicaz dedi doktor 🙄
Umaysrky Miray_5 o zaman artmadigi surece strese sokma bosuna hiç kendini saglikla gelirler inşAllah😇