Sevgi1296 seyma0661 çok geçmiş olsun Allah şifa versin hepimize sizin iki değerde yüksek çıkmış benim biri sınırda sadece bakalım bu hafta ne diyecek doktor
seyma0661 Sevgi1296 Aminn sizede geçmiş olsun valla sınır kaç bilmiyorum ama doktor yüksek demedi sınırda çıkmış dedi anlamadım bende 🤣
Sevgi1296 seyma0661 benim doktorumun söylediği ilk saat 190 ikinci saat 140 tabi en yükseği açlık kan şekeri de 70-110 arası olması gerekiyormuş Aminn 😊
Sevgi1296 seyma0661 bir değer dahi yüksek olsa diyetisyene gidin diyorlar bana da diyet listesi verdi mecbur 3 ay dayanıcam Allah yardımcımız olsun