meltembadem Kızlar 75 gr şeker yüklemesi yapıldı sonuçlarım nasıl sizce? Açlık - 96 60 dk - 124 120 dk - 117
isiksinem45 meltembadem Çok güzel canım gayet güzel çıkmış şekerin tokluk 140 sinir şükür sende bişey çıkmamış inşallah dahada çıkmaz bende çıktı maalesef diyet yapıyorum insülin iğnesi yapıyorum kendime
Sevgi1296 Bende bugün yaptırdım açlık 85 geldi 1. Saat 188 2. Saat 104 çıktı bende 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım doktor yoktu çok merak ediyorum acaba benim de iyi mi bakar mısınız
isiksinem45 seyma0661 Şekerim 1 saat tokluk 206 çıkmıştı 2 saati hatırlamıyorum insülini 6 doz yapıyorum
seyma0661 isiksinem45 çok geçmiş olsun benimde 1.saat 186 çıkmıştı doktor diyete başlattı ama pek düşmüyor
isiksinem45 seyma0661 Yok canm diyete uyarsam benim gayet güzel çıkıyor ama kaçamak yapmak istiyor insan arada meselaa bir kare çikolatadan günde 1 tane yiyorum nefsimi koreltmek için dikkat ettigin surece düzelir inşallah seninkife sağlıkla kucağına alırsın inşallah canm
seyma0661 isiksinem45 amin dediğiniz gibi kaçamak oluyor pirinç makarna neyse de tatlıya dayanamıyorum hiç 🥺
isiksinem45 seyma0661 Valla bende tatlı yemiyorum dediğim gibi sadece çikolata yiyorum başka tatlı felan şuan herşey o kadr csnim cekiyorki normalde acı insanıyım ama şuan her tatlı canımı cektiriyor bişey yaşak olduğunda insanın daha çok yiyesi geliyor ama bu günlerde geçer elbet inşallah
isiksinem45 seyma0661 Pirinç makarna felanda doktorum bana pirinç değilde bulgur pilavı yiyebilirsin ama pilav yediğin zaman ekmek yemiyeveksin dedi mesela 3 dilim ekmeğe es değer o YK pilav
isiksinem45 seyma0661 Amin inşallah canım çok sağolasın Allah razı olsun aynen öyle önemli olan sağlıklı sıhhatlice dogmalari ben 32+5 haftalıgiz erkek bebek bekliyoruz hayırlısı ile inşallah
Sevgi1296 seyma0661 çok geçmiş olsun Allah şifa versin hepimize sizin iki değerde yüksek çıkmış benim biri sınırda sadece bakalım bu hafta ne diyecek doktor