Alone ya bişi daha sormak istiyorum size gebelik zehirlenmesi yaşamissiniz..ilk gebeliğiniz demi çıktı nasıl anlaşıldı acaba ? Bende ilk gebeligimde son ayımda yaşamıştım ve doğuma sevk etmişlerdi acil 2.ci çocuğumu dunyaya getirdim sonrasında ama hiç aklima gelmedi ilk gebeligimde gebelik zehirlenmesi olduğunu üçüncü hamileliğimde de 12 haftalıkken kalbi durdu ondada hiç aklıma gelmemisti şuanda hamileyim ve aşı için gittiğimde idrarda protein(eser) çıktı kadın doğuma sevk etti gittim kadın doğum 1+ 2+ olması önemli eser problem olarak görmüyoruz dedi ve tansiyon takibi önerdi bana hiç bişi kullanmıyorum bu zehirlenmesi Dr mu görüyor ilk gebelikte yaşadığım için bizim mi söylememiz gerekiyordu acaba ?