Aysenur222 annelinko 2 cıkması bazen idrar testlerini pozitif ceviriyor bazı markalarda bu oluyır 2 anlamadıda rahim kalınlaştıgı için adet olcan işte ondan iki cıkar defalarca başıma geldi doktorum bu şekilde açıkladı bende sizin gbi sonunda adet olmuştum
Aysenur222 annelinko benim kızım tüp bebek ondan önce olsun diye ne uğraşırdım ayy şimdi kendiliğimden gebeyim anlamadım bile nasıl oldugunu allah ol diyince oluyır sıkma canını sen eşine odaklan güzel düşün gercekten o niyetle o sıkıntıyla yaklaşma olur
Nursotu ezgickm bende bugün erken gebelik testinde pozitif gördüm kan verdim sonuç <2 çıktı yarın doktor randevum var doktor muayene ile yumurtlama olmuş olmamış söylüyor mu bu ay yumurtlama gördüm mü bilmiyorum çünkü
ezgickm Nursotu canım yumurtayı kaç mm ölçer söyler ama yumurtlama olup olmadığını anlıyor mu bilmiyorum tam