annelinko hiç üzülme. Biz umudumuzu kaybettiğimiz anda geldi ve okadar inanmıyorduk ki bebiş 5 haftlik olmuş bile bizim haberimiz yokmuş . Peppapda falan ne sorular sordum acaba hamile miyim diye . Hiç gecikmeyen erken gelen adetimin 9 gün geciktiği bile olmuştu stresten ama sonu yine hüsran hep umutlanip umutlanip sonunda üzülüp ağlamıştım. Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur unutmayın ki Allah duasında ısrar edenin hayalini gerçekleştirirmiş. 🤲🏻🤍