SweetBaby_ bu soru kadar mantık dışı bir soru daha yok.
sevgili anne adayı,hiçbir anne çocuğuna bir şey olacağını bile isteye keyfinden sigara içmez. bağımlıdır bırakamıyordur.. hayat şartları farklıdır stresten içiyordur vs vs.. fakat ben içtim bebeğime bir şey olmadı,ben içtim çocuğum sıkıntılı doğdu vs gibi bir cevap duymanız tam olarak neyi değiştirecek onu anlamıyorum? hem linçlenmek istemiyorsunuz hem saçma sapan soru soruyorsunuz.herkesin bünyesi farklı,bir başkasına bir şey olmadı diye sizede bir şey olmayacak diye bir şey yok! bırakabiliyorsanız bebeğinizi düşünüp bırakın riske atmayın. bırakamıyorsanız aza indirmeye çalışın.veya içmeye devam edin kadere bırakın.. böyle bir soru sorarak tam olarak neyi tatmin etmeye çalışıyorsunuz bilemiyorum.