Hilalikooo size hiç hak vermemiş olmayı isterdim. Evet çocuk yetiştirmek ekip işi, ama ben kadınların daha çok bilgili olması gerektiğini düşünüyorum. Evet babada ilgileniyor ve kesinlikle ilgilenmeli ama emzirmesiydi eşin çalışmasıydı derken çocukla en çok vakit geçiren, ilgilenen yine anneler oluyor. Hurafeler, yalan yanlış bilgilendirmeler daha neler neler burada okuduğum şeyleri çok şükür sadece burada duyuyorum. Etrafımda böyle insanlar yok. İlk gebeliğim gebelik okuluna da gittim kitaplarda aldım hem bebek yetiştirme ile ilgili hem de ilerleyen dönemlerle ilgili. Burada duyduklarımı başka hiçbir yerde duymadım. Ve burada takip ettiğim kadarıyla araştırma nedir bilmeyen hazıra konmak isteyen insanların yuvası burası. İnternette bilgi kirliliği de var doğru bir tek yere bağlı kalmadan aşmaya çalışıyorum. Burada okuduklarımı mukayese ederek doğruya ulaşıyorum. Size sevgi, sağlık ve huzur dolu bir ömür diliyorum ❤️