Esra_1609 belinay_17 An itibariyle ben elendim kızlar :( nasip diğer aylara artık, inşallah sizlerden gebelik haberi alırız, Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün en yakın zamanda hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲 💓
belinay_17 seda_ay pazartesi gününe kadar beklicem 1-2 gün gecikme olabilir o yüzden kendimi şartlandırmak istemiyorum
belinay_17 seda_ay en mantıklısı o zaten test pozitif çıksa da değerler belli bir yere yükselene kadar kimse kesin bir şey söylemiyor insan daha çok içini kemiriyor
Seval00seval belinay_17 yaaa kaç gün geciktin stresten oluyor hep ya Rabbim bu ay nasip eder inşaAllah ♥️
belinay_17 Seval00seval yaklaşık 1 hafta önce kaset test yapmıştım negatif çıkmıştı. Zaten 1 gün geciktim oda normal arada sırada 1-2 gün oynama oluyor. Şuanlık bebiş düşünmüyoruz ama yinede üzüldüm en doğru zamanda sağlıkla gelsin diyelim