1368 seda_ay ben erken gebelik testi yaptırdım ama anlamadm bnm normalde gecikmede olmuyor aksine erken erken oluyor
a_gs belinay_17 erken tabi benım adet tarıhım 10 Eylül 30 eylülde kn verıdıgım halde çıkmamıştı geç dollenmede degıldi 18 ekimde gebelik testi yaptım çıktı 18 ekımde kan verdım çıktı bence bekle zaten erken ogrensende doktor beta belirli bir yükselme olana kadar saçma sapan seyler söylüyor kese ve kalp atışı net 6-7 haftalıkken görürsün geç olsun temiz olsun ama ıcımden geçti neden bilmiyorum hamilesin hamıleysen yazardın banada
belinay_17 a_gs ayy öyle söyleyince kalp atışım hızlandı 😂 hamileysem ilk sana haber vericem sözüm olsun
a_gs belinay_17 hadi bakalım inşallah hemen negatif diye karalara bağlama benımkini yazdım işte 1.5 aylıktı kanda çıktığında doktora gıttıgımde keseyi gördük bebegı gördüm 1 haft sonra kalp atışını duydum
belinay_17 a_gs zaten planlı bir gebelik değildi ilk başlarda stres yaptım ama artık olursa olur olmazsa doğru zamanı değildir diye düşünüyorum akışına bırakmak lazım
a_gs belinay_17 yarın 13. Haftama giriyorum nasipse 3. Gebeligim :)istedigimiz bir bebekti sen sormadan söyleyeyim
a_gs belinay_17 cuma kontrolüm var gösterırse belli olucak inşallah teşekkür ederim rabbim şeninde kucağını boş bırakmasın inşallah kimsenin boş bırakmasın 🤲🏻
Esra_1609 belinay_17 An itibariyle ben elendim kızlar :( nasip diğer aylara artık, inşallah sizlerden gebelik haberi alırız, Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün en yakın zamanda hayırlısını kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲 💓