obli xEndless ben 15.haftamdan beri fitil olarak kullanıyorum acaba fitil olarak kullanılınca da sorun oluyor mu?
Hhh03 xEndless ben ilaçları kesmedim ama cuma tekrar yaptırcam tahlil bende oksapar multivitamin tiroid progestan kullanıyorum sabah akşam inşallah güzel sonuçlar alırız🤲🏻
xEndless Hhh03 Bugun kan verdim cuma gidicem sonuç göstermeye ALT cıkmış sımdı baktım 88 den 13 e düşmüş muhtemelen diğer değerde (AST) dusmustur 🙂
xEndless Hhh03 Tahlil yapar buyuk ihtimalle duruma göre bakar artık haber ver banada 😌 Yüksek çıkarsa keser vitamini vs
Hhh03 xEndless dün vitaminim bitti zaten bilerek almadım soruym ona göre yarın alırım dedim buarada elenatal 2 kullanıyorum ben sen ne kullanıyosun
Mervealya1992 xEndless bnm safra kesem iltihplaştıgı ıcın bıanda yukseldiler 1 hafta sebze beslendım 1 haftada ınmıstı normele
xEndless Mervealya1992 Çok geçmiş olsun canım ben gunde 5 tane ilaç kullanıyordum benım ilaçtan yükseldi ilaçları bırakınca düzeldi hemen yağlı falan da yemedim sebze ağırlıklı beslendm bol su ıctım geçti çok şükür
xEndless @Hhh03 Bende elenetal 2 ye geçmiştim normalde dahiliye doktoru onu içme dedi, kadın doğum doktorum da progestan ve demir kan ilaclarını ıcmememi söyledi bidaki gidişimde sorarım artık neyı kullanım diye vitamin olarak
Hhh03 xEndless ben ilk i mom kullandım sonra elenatale döndük 2 aydır ama benim hamileliğin başında yapılan kan testlerinde de yüksek çıkmıştı bu değerler inşallah sağlıkla kucağmıza alırız yavrularımızı 🤲🏻