yrncgl Teşekkür ederim 🙂 Evet ilaçlar fazla geldi gercekten, düşük riskim vardı hamileliğimin başından beri progestan hap kullandım ara ara da iğnesini.. 17 haftaya geldim hala bi kanama alanı var kese altında, kadın doğum doktorum da bir yeri tamir edelim derken başka yerden olmayalım karaciğer önemli dedi bakalım ınsallah kendı kendıne gecer cunku ilaç kullanmak istemiyorum.. İnşallah sağ salim bebişlerimize kavuşur, kucağımıza alırız 💐🐣😌