Ervazengin01 bende 34+6 yım uygulamaya göre 37 gösteriyor ara ara kasılma ve sancılar yokluyor . Geçen hafta nst temiz çıktı yarın tekrar kontrol olacağım bakalım ne diyecek . Ne zaman gelmek isterse prenses ❤️ benim bu 3. Doğumum olacak ama aynı korkular tedirginlikler bende de var . Bence anneliğin kanunu bu kaygılar 😂