Mommytu Husna_2021 normalde geçen ay 15 adetimdi bu ay nedense belirtti vardı yapıyım dedim daha adete 9 gğn varken kaç tane test yaptm bu şekil silik çıktı
Husna_2021 Mommytu benim biri 2 gün kala biri tam gününde yaptım silik çıktı vardır inşallah çünkü olmasa hiç çıkmıyor geçen ay yaptım 4 gün gecikmişti bi de kuruma çizgisi bile çıkmamıştı sabahına adet olmuştum bence var da hayırlısı bakalım
Husna_2021 Hcrak yarın bi vereyim olmazsa pazartesi tekrar veririm yükselip yükselmediğine bakmış oluruz artık düşüğümde hiç yükselmemiş çünkü