dilaraaydinn Husna_2021 Benim de böyleydi 4 hafta 2 günlük falandı, hastanede kanda çıktı ama çok erken olduğu için kese bile görünmüyodu daha. Şimdi 13 haftalığım çok şükür ☺️ Rabbim size de en güzel şekilde nasip etsin
Husna_2021 Dorukmerve sizinki de çok belli gözüküyor sizde bi kan verin inşallah vardır yarın vercem bende inşallah sağlıklı ilerler
Hizliveofkeli Mommytu sizinki de pozitif tebrik ediyorum. Ben bugüne kadar çok test yaptım özellikle ilk gebeliğimde yalancı pozitif nedir bilmiyorum. Kuruma çizgisi oluyor evet ama o da bu sizinkiler gibi değil.
Husna_2021 Dmrts0106 valla marka bilmiyorum ki eczaneden normal gebelik testi diye aldım ikisi de farklı eczaneden ama