denizin__annesii mcansu iki tane normal doğum yaptım ama kemik darli varmış bilmiyordum tabi doktor da kontrol etmedi dogumda son aşamada kemiğim kırıldı maalesef bu sefer sezeryanla doğum yapmak istiyorum doktorumla konustum oda onayldi ama korkuyorum
mcansu denizin__annesii hiç korkma benim ilk doğumumda normalden sezeryana döndü bende sezeryandan çok korkuyordum ama hiç öyle değilmiş şimdi ikinci sezeryanı olacağım
Minik6075 mcansu ay bende şimdi gördüm 🥹 bizimde son 99 olmuş bugün 🥲 korku heyecan bir an önce kavuşma isteği… su gibi geçip gidicekmiş gibi geliyo ❤️
mcansu Minik6075 yaa ne güzel aynıyız 🌸😌 Su gibi çabucak ve güzelliklerle geçsin çok çok daha güzelliklerle gelsinler
SMB Son 40 görünüyor ama bence daha önce olacak Allahım hayırlısı ile kolaylıkla olsun hepimizin 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
denizin__annesii mcansu teşekkür ederim 🤲🏻🥲 inşallah rabbim tez vakitte bebislerimii saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ama ister istemez bi stres oluyorum burda pozitif dogum hinkayeleri okuyorum bazen insallah kolay bir dogum nasip olur hepimize banada ,
0680 mcansu Uygulamaya göre son 90 bizim ama sezaryen istiyorum ne kadar düşer bilmiyorum. Sağlıklı olsunlar hepsi de bu günler de geçer ❤️
mcansu 0680 benim de sezeryan olacak. 38-39 arası alırız dedi doktorum henüz tam zaman vermedi hemen hemen 8-10 gün fark eder tahminen
0680 mcansu Bize daha gün hafta birşey demedi doktor ama bende burdan okuduklarıma göre öyle tahmin etmiştim. Allah kolaylık versin hepimize inşallah ❤️
mcansu edasaribek 😅😅 ayy evet ya son zamanlar insan ağırlaşıyor Oğlum neredeyse 43te geldi kocamandı karnım artık patlayıp çıkmasını bekliyordum 😅 ama ikinci bebik biraz daha zor geldi bana erken başladı ağrı sızı artık yaştan mı ikinci gebelik ondan mı bilmiyorum
edasaribek mcansu benimde erken basladi 34+6oldum suan bile agri cekiyorum uyutmuyor ne yapacağım bilmiyorum hastaneye gitsem bise yok diyp gonderecekler biliyorum