turkan403 kuzum 21+2 günlük olduk bizde detaylı’ya girdim çok şükür herşey yolunda bir sıkıntı yok doğumu beklicegiz bundan sonra artık elhamdülillah 🧿 yavaş yvas biseyler aldım beşik emzik biberon muslin örtü aldım hastane çıkışı kaldı benim için bazı eksikler var tatlı telaşlar sanki ilk gebeliğim ashshsh birde isim bulmadık daha yaa sen neler yapıyorsun bakalım😍