Kızlar 28haftalık olucaz benm üc gebeligim diger iki gebelikte hic boyatmadım haliyle kötü durmuyodu ama bunfa ombre yaptırmıştım şuan dipleri kötü oldu baya gebelikte sac boyadınız mı boyatan varsa yorumlara gelin son aylarda zararlı degil diyolar bitkisel boya ile ama bilemedim 🤷♀️