Rzmrl Arkadaşlar öneriye açığım 38. Hafta her an doğum olabilir doğumu kolaylaştırmak için hangi egzersizleri çok yapmalı neleri çok fazla tüketmeliyim
Mommy17 Rzmrl ahududu çayı ve hurma tüketebilirsin kegel egzersizi ve perine masajı yapabilirsin zorlanırsan eşinden destek almalısın internette bak nasıl yapılacağı yazıyor şuan tarifi zor
DNZMHMHT Rzmrl hurma günde 6 7tsne tüketebilirsin youtubeden bak doğumu kolaylastiran hareketler var sguat hareketleri falan merdiven inme çıkma hatta yapabilirsen yan yan inip cikabilirsen daha iyi olur. Bol yürüyüş ılık duş. Ben bunları yapıyordum hatta buna tagmen benimki gelememek tecinat ediyordu son gece biraz fazla yaptım ve sancım başladı sabah 10 da gerçek sanciya dönüştü öğlen 2 ye kadar sancı çektim suyum geldi doktora gittim 7 cm açılma olmuş dedi. Ve hastanede 2.5 saat sonra bebeğimi kucağıma aldım. İnşallah yaptiklsrin sana da fayda eder sağlıkla kucağına alırsın minigi😊
Nanelimon_19 Ben bol bol pilates topunda egzersiz yaptım bol yürüyüş, perine masajı, hurma, merdiven inme çıkma hastaneye gittiğimde 5 cm açıklıkla 3 saatte normal doğum yapmıştım ☺️
Nanelimon_19 dilekkbrgl ben fazla ıkınmayı beceremediğim için kesi attı doktorum bi kaçta yırtık vardı
Nanelimon_19 9903 yanii sancım yoktu sadece nişanım gemişti doktor gel bakalım dediği için gittim suyumu 6 cm ken patlattılar işte o zaman sancılar yoğun başladı
iremhzl DNZMHMHT suyunuz ve kanamaniz gelmedigi icin evde cektiniz sanirim dimi bende gitmek istemiyorum hemen ama o an nasil korkmadiniz mesela atiyorum 8cm acilma oldu mu acaba diye dusunmeden
Applesmile Ben de bir şey sormak istiyorm,gebe okulunda 35 den sonra cinsel birliktelik bol bol olursa açılma kolaylaşır demişlerdi ama ben yapamıyorum zaten hamılelık boyuncada olmadı başlarda riskli diye korktum sonra risk yokmus ama karnım büyüdüğü için rahat hissedemedım hiç olmadı sizce bu doğumu kötü etkiler mi
2prensesannesii2 Applesmile Hayırrr tabiki de canım gebe okulu da söylemiş üstelik yanlış olan şeyi söylemezler sonuçta bence şahsen bende ilişki sayesinde kolay doğum yaptım diye düşünüyorum açılma sağlıyor çünkü 34 teyim bende 35den sonra düşünüyorum
Brcuburci Applesmile bende ,35 yetim 36 ya giricem haftaya doktora sourcam bizde göbekten dolayı pek olmuyo bayadir denemiyorjz zaten hele şimdi daha çok korkuyom dogururum erkenden diye 😂
58Vildan Sıcak su torbasına oturma tek geçerim birde hint yağı doğal sancıdır 🙈 bazı özel doktorlar 40 haftadan sonra günde 1 kaşık öneriyormuş benim iki hamileliğimde de hint yağıyla sancım tuttu araştırmadan doktorunuza sormadan yine de uygulamayın derim
EdaCanAlp 58Vildan banada doktorum önerdi nasıl içiliyor sabah akşam mı içtiniz benim açılmam 2 cm ama sancım yok bugün de doğmazsa yarın sabah yatıcam fitille başlatacak doktor doğumu
58Vildan EdaCanAlp squat çekin sabah akşam 1 yemek kaşığı diyorlar. Ama ben bir şişe 20 ml di sanırım hint yağı bir avuç badem 1 paket kayısı suyu 1 maden suyunu karıştırıp gün boyu içmiştim direk suyum gelmişti iki oğlumda da