Deletedmom00251 Gonca0640 ne kadar ayıp hamile halinizle birine beddua ediyorsunuz bari bunu yapmayın herşeyden önce günah hiç yakıştıramadım😒😒
Gonca0640 Deletedmom00251 ve siz sabahtan beri beni sinir ettiniz moralimi bozdunuz günah degilde benim allah kahretsin demem mi günah oluyor pardon 🙏🙏 böyle mi biliyosun günahı sevabı
Minikkus65 Gonca0640 ortalığı SENIN BAĞIMLILIĞIN VE BUNU ONAYLAYACAK KIMSELER ARAMAN çıkardı canim 😉 hatırlatırım. Rabbim sınar sınamasina.. fesatlık yapma görülecek çekilecek çile varsa kaçınılmaz zaten. Dillendirme 😚
Gonca0640 Deletedmom541 aynen sigara olay oldu kendide zamanında içiyormuş ama cocugu için bırakmış hanımefendi kendini okadar yüksekten görüyorki bıraktım diye 😂😂😂
Minikkus65 Gonca0640 kuru iftira 😂😂 en azından BIRAKTIM senin gibi onay beklemiyorum elalemden. Ettiğin beddua döner dolaşır..
Gonca0640 Deletedmom00251 benim karnımda ki bebegiminde beni üzdügün için günah degil sevap demi laf sokunca tebrik mi ediyorlar seni o sekilde mi kendinle gurur duyuyorsunuz
Deletedmom00251 Gonca0640 yukarı doğru okumaya başla sana tek kelime yazıp muhattap olduysam o zaman konuş cınım😳
Minikkus65 Gonca0640 dedi zararli olan sigarayi bebegi icin birakamayan BİRİ 😂Bizim kelimeler zarar diye bebegini düşünmüş mü oluyorsun.
Deletedmom00251 Gonca0640 yooo yeri geldi mi çok güzel kırarım ama muhatap alabilceğim biri olmalı size şifalar diliyorum bayan💃
Minikkus65 Gonca0640 belki de ters tepecegini bildiği için seni bizim karşımıza çıkarmıyordur Rabbim 😉 bilemezsin 😚
Polo Gonca0640 hemen hakarete başvur . Kelime dağarcığını öpeyim senin :) ;) Sen çok akıllısın ya çünkü 😀😀😀😀 Hadi sana afiyet olsun ohhh çekkk ciğerler dolsun vur patlasın çal oynasın 🙋🏼♀️💃🏼
Minikkus65 Gonca0640 karnindakine eziyet ediyorsun Allah seni bildiği gibi yapsın 🙏 kendi haline ağla kendi zavalliligina ağla kendi yaptiklarina agla bizim mesajlara değil 😉
Ewrem58 Minikkus65 yorumları okudum cıdden bıraz sana fazla yuklenmıs yanıı cok sacmaa hormonlardan sanırımm 🙏
gizemmm Şöyle düşünün. İçtiğiniz sigara zaten sizin sağlığınıza zararlı. Ama sizin vücudunuzun belirli bir koruma mekanızması var. Fakat bebeğin Yok. Ve sigara kullanımı ilerde Bebeğin bağımlı olma oranını arttırıyor. Sizin o dumanla çektiğiniz her bir nefes hem sizin hem de onun ciğerine işliyor. Çünkü dolaşımını sizden sağlıyor. Net karar verin ve bi anda bırakın. Onlar çok minik onları korumak bizim görevimiz. Hiç azaltmayın. Mümkün olduğunca hızlı bir şekilde bırakın. İsterseniz herşeyi yaparsınız Eminim. Bir annenin yapamayacağı şey Yok ☺️