Gonca0640 yani şuna nasıl bir cevap bekliyorsunuz ? Evet ben içiyorum hiç zararı yok dese birisi tatmin mi olacaksınız . Dünyanın yuvarlaklığı kadar net bir şey: sigara zararlı, sana zararı olan bir şeyin muhakkak bebeğine de vardır. Ben günde üç bardak kahve içen, üç dört tane çikolata yiyen insanken kafeinin zararından çekinip bunları sıfıra indirdim, sigaranın zararını düşünemiyorum. Dünyaya bir can getiriyorum her şeyi bana emanet. Kaldı ki cildimizde kullandığımız bazı kozmetikler bile bu süreçte zararlıyken ciğerinize çektiğiniz şeyi ortamı oluyor diyerek savunmaya çalışmanız sadece gamsız bir anne profili çiziyor 🤷🏼♀️