Esncn isranuroz 33+5olduk bizde arada bel ve kalça ağrısı yaşıyorum. Şu iki gündür de öle şişiyor ki karnım patlıcam sanıyorum🤣 sertleşme de cabası. Heyecan dorukta bakalım😊
isranuroz burcumburcum burcumburcum inşallah çektiğimiz ağrılar sıkıntılar Doğumda bir avazda doğurmamızı sağlar 🤲🏻
Esncn isranuroz amin cümlemiz için inşaallah bebişler sağlıklı olsun anneleri de ☺ Sizinde mi ilk bebeğiniz?
Burcinsahin3 33 haftalık olduk bugün, adet sancıları yaşıyorum zaman zaman yarın kontrolümüz var bakalım ne dicek doktorumuz
mucizelerininannesi isranuroz 32 haftadayım karnim patlayacak gibi göbeğim çok kaşınıyor erken doğum riskim var iğnelerimi kullanıyorum normal doğum bebeği doğum pozisyonunu almış 26 haftadan beri ve 3. Dogumum bakalım normalde beklerse 23 mart beklemezse canı ne zaman isterse artık gelir minnoşum 😂😚
MedineDinztrk Benim oğlum hala ters duruyor nasıl olacak bilmiyorum Doğum tarihi mart 9 görünüyor bendede 💙