Girlmama ne güzel düşünmüşsünüz tebrik ederim herkes kendine göre ilerliyor bazı süreçlerde ve istediği gibi yapıyor bu sizin yaşam biçiminiz demek ki sizin adınıza pozitif oluşunuzdan mutlu oldum bu şekilde olmak da sizi mutlu ediyorsa tabiki yapabilirsiniz umarım gönlünüze göre olur herşey. Bende özelde yapacağım ama fotoğraf çekimi vs doğum içinde olsa bile istemedim o kargaşa hazırlık süreci vs beni basar sıkıntıya gelebilen biri değilim normalde doğum yapabilirsem 1 gece kalıp çıkıcam inşallah hemen toparlanıp evime gelmek ve evimde rahat rahat bakımlarımı kendimle ilgilenmeyi vs yapmak istiyorum inşallah gönlümüze göre olsun herşey🌸