Oğlumda bu listedekileri koydum. Devlette sezeryan oldum. Şu an ikinciye hamileyim yine aynı liste ile gideceğim. Nisan’da olacak doğum 38 gibi inşallah.
Az öz hazırladım oğlumda. Hepsi yetmişti.
Bebek için
2 tane hastane çıkışı (şapka eldiven dahil)
2 tane iç zıbın
3 tane zıbın
3 tane uzun kollu tulum
1 tane ince yelek
2 tane çorap
4 tane ağız mendili
Nohut battaniye (Şubat’ta idi doğumum)
Kalın battaniye
Muslin örtü
Bebek yatağına sermek icin örtü
Puset ve örtüsü
30 tane 1 no bez(pure baby)
Yenidoğan ıslak mendil 1 paket (pure baby)
Pişik kremi (mustela)
Avent biberon küçük olan
1 no Bebelac mama (sütüm az geldiği için takviye yapmıştık)
Anne için
3 tane pijama takımı
3 tane atlet (emzirme sütyeni koymadım)
Depend
Emzirme örtüsü (devlet diye koymuştum)
3 tane çorap
1 tane patik
Kışlık yelek
Cross terlik
Göğüs pedi
Göğüs ucu kremi
Diş fırçası ve macun
Tarak ve toka
Doğal roll on
Kirliler için çöp poşeti
Islak mendil
Kağıt havlu
Paket Nescafe,bitter çikolata ,Kettle,Karton bardak
Hemşireye verilecek;
1 takım hastane çıkışı
(Şapka ve eldiven dahil)
1 tane bez
1 tane iç zıbın
Nohut battaniye
(Bu şekilde vermiştik)