Hasret3449 24 haftalık benim, dikkat edersem yükselmiyor sınırı geçmiyor ama işte hep dikkat edemiyor insan, dediğin gibi hamilelik stres ile geçiyor böyle olunca, yükseldiğini hissediyorum ağzım kuruyor uyku hali geliyor ve terliyorum, geçen gün sağlık ocağı kalp atışları hızlı bebeğin, şekerine dikkat et dedi moralim yok o gündür :( sana insilün önermedi mi dr