Zeyn2203 Arkadaşlar 6+1 deyim günler geçmiyor hemencecik geçsin istiyorum cinsiyeti öğrenmek istiyorum haftaya kalp atışını duymaya gidicem çok heyecanlıyım zaman durmuş gibi 🙈
Mejsa Zeyn2203 ben de öyleydim şimdi 4. Ay bitti bir de günler aksine aşırı hızlı geçiyor maşallah ahir zaman 😅😅
Hasret3449 Zeyn2203 ay canım sen daha yolun başındasın 🥴biraz ilerle ozaman hiç geçmiyor ben resmen şafak sayıyorum vallah🥺çok yoruldum gebelik şekerimde var yemiyorum içmiyorum öyle😞
sb17 Zeyn2203 ben de şimdi bunu okuyunca zaman nasıl hızlı geçiyor dedim) geçen sene bu zamanlarda ben de 6 haftalık hamileydim)
Mejsa Zeyn2203 evet başlarda öyle hissediyor insan 8. Den sonra da Allahım şu zaman hemen geçse oldum çünkü benim kusmalarım bulantılarım o zaman başlamıştı şükür şimdi iyiyim 😅😂
Zeyn2203 Jasmine2426 şuan hala korkuda var aslında haftaya kalp atışını duysam iciim rahatlasa dediğiniz gibi ondan sonra tadını çıkarırım
Zeyn2203 Hasret3449 geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağıniza almak nasip olur😊evet daha baslardayim hemencecik cinsiyeti öğrenip alışveriş yapmak istiyorum bebeğime ilk gebeliğim bide sabırsızlanıyorum 😃
Hasret3449 Zeyn2203 amin Allah razı olsun canım haklısın ilk gebelik daha çok heyecan veriyor❤️sende sağlıkla al kucağına inşallah ❤️
Zeyn2203 sb17 ya o zaman yeni olduğu içindir biraz geçince bende anılara dalıp giderim vay be ne günlerdi diyip geçerim 😃
Aeell Zeyn2203 bende sızın gıbıydım ama gecıyor 36+4 gunluk oldu bıle 24 gunde bı gecse artak dayanamıyrm uykusuzluktan gebercm zoommbı Hobo dolnyrm artık