Alya-veanne ilk çatı muayenesi çok çok rahatsız ediciydi, ilk doğumumdu zaten muayeneden sonraki sabah doğum başladı. Doğum başlayınca da çatı muayenesi yapılıyor ama ilk seferki gibi ağrı olmuyor. Ben 36.haftadan sonra 2-3 kere perine masajı yaptım bence benim doğumumu bir tık rahatlattı. Epidural harika birşey, sancıları çat diye azaltıyor çok rahatlatıyor. Sadece benim açılmam çok hızlı ilerlediği için tam açıklık olduğunu ebe geç farkedip 2.epidurali vurdu o tam açılma anında sancı oluyor sonra geçiyor refleks olarak ıkınıyorsunuz. Bebek ve plesenta çıkınca rahatlıyorsunuz. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🌼