Mhrbnnn 37+0da nişanım gelmişti, diğer gün kontrole gittim nst de sancı vs yoktu. Kontrol çıkışı avm ye gidip baya gezdim. Akşam sancım 5dk da 1 gelmeye başlayınca doktoruma yazdım sabahı bekleyelim dedi. Sabah 6 da sancıyla uyandım her sancı geldiğinde çömelme hissi gelince hastaneye gittik. Açılmam 5-6cm miş, hemen epidural istedim 😂odada kahvaltı, oda süsleme vs derken sancı iyice şiddetlendi biranda doğum başladı 9gibi doğurdum.