Melike24456 kızım 12 aylıktı 2. Kızıma hamile kaldığımda ve isteyerek yapmıştım birlikte büyüsünler diye şuan biri 5 yaşına diğeri 3 yaşına girecek aralarında 20 ay var şimdi o kadar doğru bi karar vermişim ki diyorum . Başlarda çok zor seni kandırmayacağım ikisi bezliydi 2 bebek vardı evde ama şimdi ikisi çok bağlı birbirlerine arkadaşlar gece küçüğü korksa büyüğünün yanına yatıyor.. endişelerini anlıyorum ama sakın korkma günler uzun yıllar kısa hemen zaman geçiyor şimdi 3. Ye hamileyim bu sürpriz oldu içimi yine bi korku aldı elbette ama evlat dünyanın en güzel şeyi sen kendini motive et yaparsın yavrularını allah sana bağışlasın canım🥰