ynzl dikişlerimden memnundum çok çabuk iyileşti ve zaten ilgili ve çok bilgili bir doktor memnundum sadece kendimi bildim bileli kilo sorunu yaşadığım için biraz sorun yaşıyordum yoksa memnundum hastaneden memnun değildim o zaman metroydu adı kızımın sesi ince çıktı diye kucağıma alamadım yoğun bakıma götürmüşlerdi 9 boyunca da sadece ilk gün gördüm o kadar yani belki de orda da vardı yeni doğan cetesi ki sezer hoca da yeni doğan bebek grubundan hazlanmıyordu. Ben sırf o heyecan kursağım da kaldı diye hastaneyi değiştirdim yoksa hocadan memnundum