ynzl doğumdan yana hiç bir sıkıntım olmadı Herşey güzel ilerledi ama tek sorunum dediğim gibi biraz kilolu olunca mobing oluyor ve o da stresten tansiyonum çıkıyordu şimdi ise her şeyim yolunda ve yine kiloluyum Yasemin hoca asla sorun yapmadı ve üstüne üstlük bana moral oldu destek oldu