yenianne__ hayıt tohumunu denedin mi canım oda çok iyi geliyor sabah aç karnına içebilirsen bi tatlı kaşığı kadar sıcak suda demle iç içemez sen toz haline getirip balın içine karıştıtıp her sabah aç karna bi tatlı kaşığı yiyebilirsin çoğu kişiye iyi gelen bişey enfeksiyon içinde otura bileceğin sıcaklıkta kekik suyu hazırlayıp oturma banyosu da yapabilirsin bunlar gayet iyi gelen şeyler