yenianne__ canım ben bebek için denemedigi yöntem kalmamış biri olarak yazıyorum. Rahim içi sülük tedavisini duydum ve maalesef yaptırdım. yani kendime yaptığım en kötü şey diyebilirim. İnsan çaresizlikle her şeyi deniyor ama bu yöntemi hangi akılla denemişim diye kızdım kendime. Acı verici bir işlem . Kadının soyledigine göre bundan sonra hemen hamile kalanlar oluyormuş falan. Ama benim de tüp bebek sayesinde bebeğim olacak inşallah şu an hamileyim. İkinci denememde nasip oldu. birinci denememizde çok bilinçsizdim. Ancak ikinciyi yaptırmadan önce bütün yeme içme düzenimi değiştirdim. Hamilelik öncesi son iki aydır günlük en az 3 litre su içtim. ve günlük en az yarım saat 45 dakika yürüyüş yaptım. Ortalama 5.000- 10.000 adım arası. Vücut sağlığım düzeldikten sonra bebeğin tuttuğunu düşünüyorum. Ama bu rahim sülüğünü kesinlikle önermiyorum.