Yayar ya kötü demeyelim de zor diyelim. Normal doğum gibi değil tabiki. Cerrahi girişim neticede bir ameliyat. Sezaryen yapan anneler gerçekten tahmin ettiğimizden çok daha güçlü. Elbette normal doğum daha makul ama bizim de olmadı işte ne yazık ki. İnşallah bir aksilik çıkmaz doğumun normal olur canım. ☺️