Yolcu_26 ben de 30 yaşındayım canım. İlk doğumum genel anestezi oldu ve çok küçüktüm cahildim yani. Benim çok kanamam oldu çok acı çekmiştim. Kimseyi korkutmak istemiyorum tabiki herkesin doğumu farklıdır. Ama benim doğumdan ziyade sonraki yıllarda bazı ailevi sorunlardan dolayı ciddi travmalarım oldu psikolojik destek aldım. Ve akabinde panik bozukluğum oldu. Ailecek ölümden falan döndük bazı ciddi sorunlar yaşadım. Hastanelerden de böylelikle soğudum ve çok korkuyorum. Benim doğumdan ziyade içimde bastıramadığım çok büyük bir ölüm korkusu kaldı bende. Hal böyle olunca da doğum korkusu oluştu işte. 😞