Dilemma hic tecrübem yok 😄 ben yakin zamanda dogum yapacagim yani kış bebegi diye kat kat kat kat giydirmezsem olmaz malesef.. bulundugumuz ev bile soğuk.. uzun kollu eldivenli zibin aldim.. aldigim zibinlarda ustten giymeli degil kollarindan giyiliyor… hem altta hem karnin yaninda cit citi var gobek bagina etkisini deneyimleyip göreceğim 😊🌸
Bundan aldim insallah zorlamaz göbegini 😊