Betusmsr Anneler selam Hastane çantası hazırlayacağım hemşireye 10 ki set koymak şart mı Tulum zıbın çorap eldiven koysam olur mu ?
ShutUp Betusmsr ben alt üst takım eldiven şapka zıbın olarak 2 takım koydum. battaniye bez pişik kremi ıslak mendil temizleme pamuğu takımın birini bunlarla birlikte vericem hemşireye
Alisde Betusmsr gayet yeterli oglumda 1 atlet birde alt ust takim eldiven sapka 1 tanede bez vermistim gayette yeterli zaten orda hemsireler kendi temizliyor bebegi ayriyetten birsey vermeye gerek yok
Alisde ShutUp hemsireye 1 adet bez ve 1 adet atlet bir adet alt ust takim yada tulumuny vermeniz yeterli zaten temizlime pamugu pisik kremis vs onlar bebegi giydirdiklerj yerde mevcut oluyor
Betusmsr Alisde cok teşekkür ederim ilk hamileliğim herkes 10 li koydum yazınca çift kat mi giydiriyorlar diye düşündüm
fairytale_ Betusmsr ben 10 set koydum bu ayin sonuna dogru dogurucam Allah nasip ederse hemsirenin kendisi ne giydirmek isterse giydirir artik bide iki bez bir battaniye ve muslin koydum
eills Ben set hiç almadım. Ama koyduklarım set içeriğiyle aynı hemen hemen. Çorap, eldiven, zıbın, alt-üst takım, bere, battaniye, bez
Hanniballl Betusmsr hemsirelere ilk verdiginiz giysileri beyaz secin yikamasi kolay olsun diyorlar.. ilk kiyafete yeni dogdugu icin bebek kan vs bulasabiliyirmus ben 5li set +zibin+ tulum koydum (alt ust takim sapka eldiven+nolur nolmaz corap) agiz mendili koydum bebek bezi koydum, ince muslin battaniye koydum hesireye vermek icin birde islak mendil ve bebegi silerler diye kaynanam kumas koymami istedi koydum 🤭 yanimiza bebisi verdiklerinde biz yine degisiriz dediler 10lu setimide o sekilde yedek giysi olarak ayarladım 10-15gune gelmis olacak bebis bakalım cantamiz yeterli olacak mı? 🫠
Dilemma Hanniballl ya su zibin dediginiz alttan citcitli olanlar dimi ? Ablamlar falan gobek bagi ilk gunlerde incinmesin diye zibin yerine uzun kollu ince bir ust var ,annemler bundan 10 tane falan almis ,zibin yerine bunu koymami soylediler ama ne olur ne olmaz ben zibin da koydum.Sen yetkili bir ablaya benziyorsun da sorayim dedim dkdkfk
Betusmsr Hanniballl Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️bana da eltim kan falan çıkmıyor yeni kiyamayacsgin kıyafet koyma dedi ama doğru olduğunu düşünmüyorum 😅çınar bence lekeler
Tgbashnn Ben 10lu takım vermicem atlet alt üst zıbın takımı şapka eldiven bir tane bez ve battaniye vericem yanıma fazladan 2 3 takım daha alıcam
ShutUp Alisde onu eklemiştim teşekkürler ama krem ve ıslak mendil konusunda kararsızdım belki lazım olur diye koymuştum ama bencede gerekli değil ☺️
Hanniballl Dilemma hic tecrübem yok 😄 ben yakin zamanda dogum yapacagim yani kış bebegi diye kat kat kat kat giydirmezsem olmaz malesef.. bulundugumuz ev bile soğuk.. uzun kollu eldivenli zibin aldim.. aldigim zibinlarda ustten giymeli degil kollarindan giyiliyor… hem altta hem karnin yaninda cit citi var gobek bagina etkisini deneyimleyip göreceğim 😊🌸 Bundan aldim insallah zorlamaz göbegini 😊
ftmaErn Betusmsr bnde yeni hazırladım ikinci olucak bizim aradan fazla zaman geçti ama ben hemşireye vermek için bitane zıbın penye battaniye alt üst takım çorap şapka eldiven bitane bez koydum. Yedek olarakta iki takım bitane tulum 3tane zıbın çorap penye battaniye bitane boncuk kalın battaniye bitanede örme battaniye 10 tanede yedek bez ıslak mendil ağız mendili koydum emzik biberon koydum