EsoMom_ Ygmr2706 kan verdim negatife çıktı benim çatlama iğne oldu ondan ümitsizim negatifse negatif sanırım
Gizem1504 Bat 20 ama göğüslerim çok ağırlaştı ağrıyor dokununca erken test yapmamaya teşvik edin lütfen☺️☺️
Yagamin Gizem1504 Benim de öyle canım hatta kasıklarıma sancı da giriyor Bat 23 sanıyordum 21miş test yaptım dün negatif o yüzden beklemeye karar verdim daha nasıl teşvik edeyim 😂
Gizem1504 Yagamin hahahah 🤭😃😃 ya erken yapıpta üzülmek istemiyorm bazen gerçekten istediğimiz için psikolojk oluyor belirtiler en iyisi gecikmeyi beklemek☺️
Yagamin Gizem1504 Bu aydan sonra ovülasyondu, gebelik testiydi vs hiçbirini yapmamayı düşünüyorum ya planladıkça olmuyor akışına bırakmak en iyisi 🥹 Ne yapıyosam zevkine yapcam artık 😂